A piacra dobás előtt a Reima márkájú termékeket a legszigorúbb tesztelők, maguk a gyerekek tesztelik a szabadtéri játékokok közben. A termékek tartósságát teljes mértékben tükrözi a vállalat mottója, amely lazán lefordítva azt jelenti: "Megteremtjük a mozgás örömét, amely évtizedekig fog tartani."
1944-es alapítása óta a Reima az anyagok újrafeldolgozásából profitál. A második világháborúból származó finn katonák eldobott egyenruháival kezdődött minden. Az elmúlt évtizedben ökológiai termelésbe kezdett az újrahasznosított és a teljesen újrahasznosítható anyagokból.
Amint megnyitja ennek a finn márkának a weboldalát, első látásra egyértelművé válik a számára, hogy a Reima gyermekruhák létrehozásával foglalkozik. Ránézésre tudni fogja, hogy a márka célja az ökológiai termelés és a minimális maradék nyom.